vickkann

Alla inlägg under december 2009

Av vickan radovanovic - 30 december 2009 21:28

jag har vart i thn idah ! träffa matilda hjärtat två gånger (L) har saknat henne massa  

haha, jah hitta iaf

svart linne,

svart 'glansig' tröja xd,

tunika,

jeans,

brunpuder,

mascara,

lösnaglar :D

 

 

och jag fick av patrik,

ny jacka,

underställ

vantar

 och detta ska då användas i sälen :D

 

nöjd är man iaf :D <3

imon är det nyår! :* gud vad roligt det ska bli, (L hihi, jag orkar inte skriva mer, kanske skriver mer sen':D

kyyss!

 

Av vickan radovanovic - 29 december 2009 22:26

jag är trött.. ja ja, jag är trött..! ;p har kollat lite på liverpool, men jag stängde precis av, för jag är trött, men det går inte att sova ! ;D (L)

kolla rubriken , den säger mer än allt ! (; hihi, det har vart lite 'strul' med detta, för jag har inte vart på lix jag vet inte, men nu är det så..! (L)

 

omg, han är söt, jag kan inte sluta tänka på han ! ;o

jag ryser när jag tänker på han.. allvarligt, jag lyssna på en låt och tänkte på han.. och då rös det till i hela kroppen, jag tänker på han nu med och får en glad mun,(L)

jag vet inte riktigt vad jag ska säga, men det känns lix i hela kroppen, det är en underbar känsla.. som jag har fått uppleva 2 ggr innan.. men jag vet nästan att detta är annorlunda, jag kan till och med sitta oh dröma om honom i timmar.. !:d  han är helt klart bäst..

 

hihi, gud, jag vill bah va hos han just nu! :D

 

Av vickan radovanovic - 29 december 2009 20:14

fattar ni hur mycket jag saknar Grekland  '<3

 

gud, det är så mysigt i Grekland, men nu är det ju bah att vänta till vi i åttan åker till Sälen! det kommer bli skojj, hahaha, jag och matilda .. åka skidor .. tillsammans, det kommer gå åt helvete! xd haha, nu är det snart nyår..som kommer firas med bästa vännerna..(L) det kommer bli bäst!

__

 

har ju precis vart och firat serie segern med pizza och bowling, (; det var skojj.. men man kan säga att jag SUGER på att bowla,! xD haha, ni skulle ha sett hur dålig jag var! ^^

 

__

gud vad jag älskar Calle Kristiansson, han är så jävla .. åh ! ;o fattar ni hur cool han är eller? ;p

haha, jag och emma satt och kolla igenom massa massa låtar förut, oh då lyssna vi på Calle, oh nu kan jag inte sluta!

 

__

bilden är fin och är tagen i Rhodos stad! (L)

 

Av vickan radovanovic - 28 december 2009 22:12

Emma är här,(; hon ska sova här inatt! :D (L)

är iaf på lite bättre humör nu ;) haha, är sur... bögar är idioter, kollade precis på en reklam där han i alcazar pratade om barnen i afrika som har hiv, fan jag tycker synd om han, om barnen med men om han! jag vill nästan gråta, bögar är dumma, vafan han har ju HIV  , idiot! varför är han bög, bögar kanske är schyssta men idiot som är det! åh, jag blir sur, ._.

nej, nu ska jag inte va så, det är inget fel på bögar så.. men jag tycker så synd om dom, dom har ju lika stor rätt att va lyckliga som vi, men nej då ska dom få hiv.. ! aja.. skit i de nu :D nu ska jag inte va sån när emma är här ! ;)

imorgon ska vi fira att vi vann serien , med bowling och så ^^

 

Emma är mycke söt! :*

  

;d

Av vickan radovanovic - 28 december 2009 22:09

  

Av vickan radovanovic - 27 december 2009 17:56

aa, det kommer nog inte bli så långt inlägg men jag skriver lite iaf.. (;

jag har suttit och kollat på cup i typ 7 timmar..! oh så bra gick det ju inte heller :/

jag somnade på läcktaren också,xd haha lyckat! ;p

 

hahahaha, riverside är så dåligt, jag tänkte kolla på ett avsnitt för att se vad som hände, vafan nu kan jag inte sluta kolla! xD men så dåligt det är ^^ hahaha, sämst! ;p

 

aja, det kanske inte blev så litet inlägg iaf,xd men det var inget intressant.. ;p

som vanligt, xd

 

 

kyss! ;*

 

Av vickan radovanovic - 26 december 2009 11:38

jaa, nu är julen slut.. tråkigt men skönt på samma gång! :p

hihi, jag fick en plattång och mobil och nästan 2000 kr!;D

nu blir det att shoppa! (L)


snart är det nyår... och det kommer bli bäst.. hoppas jag ;D <3!

det blev inte så lång inlägg, för jag måste göra mig i ordning... :)

vadå älska bilden (: (L) jag älskar den! :D hahahaha... den är från danmark ;D

  

Av vickan radovanovic - 23 december 2009 18:42

jaa, jag säger god jul nu ! :D

för ikv kommer jag inte blogga mer, oh det blir nog inget imorgon helleer! :P

såå GOD JUL! <3


jag ska spela bingolotto ikv! (y' dagen innan jul är den enda gng  jag spelar! ;b hahahaha!


men kyss på er '












  

Presentation

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
 
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22 23
24
25
26 27
28 29 30
31
<<<
December 2009 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards