vickkann

Alla inlägg den 23 december 2009

Av vickan radovanovic - 23 december 2009 18:42

jaa, jag säger god jul nu ! :D

för ikv kommer jag inte blogga mer, oh det blir nog inget imorgon helleer! :P

såå GOD JUL! <3


jag ska spela bingolotto ikv! (y' dagen innan jul är den enda gng  jag spelar! ;b hahahaha!


men kyss på er '












  

Av vickan radovanovic - 23 december 2009 14:58

jag har precis varit ute och gått med klara och systern min! :p

det är jätte kallt ute ;o men det är väll bah bra nu innan juul! :D som är imorgon! wiiieee ! (:

 

hahah... jag fick ryck på jonathan igår! det var kul (a) så kanske man inte får säga, men allvarligt.. jag är rätt trött på honom nu.. jag känner honom knappt! xd

men omg! :p

 

ska göra om bloggen lite! 

men jag vet inte om jag kommer blogga mer idag eller imorgon.. blir nog liite mer sen..

 

 

puss'   

Av vickan radovanovic - 23 december 2009 11:01

precis vaknat.. sov inte så bra inatt heller.! ._. aja jag måste bah skriva en sak.. till Matilda Sandberg, för jag älskar henne! oh just nu vet jag inte hur hon mår efter gårdagen ! :/

 

matilda , jag älskar diig.. jag vet inte hur det är att vara med om något sånt du har vart med om! men du ska veta att vad som än häner så kommer jag alltid att finnas vid din siida! det är bara att ringa gumman, det vet du! asså, Matilda du är så jävla modig! du fattar inte hur stolta dina föräldrar måste vara! åh, gud ! men jag hoppas att du mår bra, men jag finns alltid för dig älskling!

det är du och jag sötnos' älskar matilda sandberg massa mke , oh att du drog ut din farmor. gud, jag kan knappt tro det, men du är helt bäst! :*

 

 

matilda sandberg hittade sin farmor sittandes på trappan när hennes hus brann.. matilda drog henne baklänges bort .. och ringer brandkåren.. fattar ni att hon är bäst eller ?!

puss på dig älskling'


  

Tidigare månad - Senare månad

Presentation

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
 
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22 23
24
25
26 27
28 29 30
31
<<<
December 2009 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards