vickkann

Alla inlägg den 22 december 2009

Av vickan radovanovic - 22 december 2009 23:49

åh, nu är det inte långt kvar till jul, (: har redan börjat fundera på vad jag ska ha på mig! :P aja, vi får väll se! :) som nyårs löfte har jag att bli en bättre person, börja tänka mer på det possitiva och så :D jag ska varken äta godis eller chips under ett helt år ! ;p

men vi får se hur det kommer gå med det, xd

 

nu ska jag snart sova, jag antar att jag kommer ligga vaken i 4 timmar, sen kommer jag sätta mig framför datorn, kommer inte hjälpa så jag kommer lägga mig i soffan, men sen inte kunna sova så jag kommer gå tillbaka till min säng.. ungefär så har mina 5 senaste nätter här hemma sett ut! ;p

 

 

 

aja, nu ska jag 'försöka' att sova ! godnatt (: (L)

Av vickan radovanovic - 22 december 2009 22:05

jaa, då var det dags för min fjärde blogg.. måste erkänna att jag härmade sannah
gustavsson, förlåt sannah! (L)

Men jag är så trött på blogg.se nu, fattar ju inget där! :D så jag ska nos se till att behålla denna blogg :D<3

jag är så trött, har sovit 4 timmar inatt.. och städat mitt jävla rum. :o

om två dagar är det juuul!   fått lite jul känsla idag faktiskt.. men det blir nog mer imorgon hoppas jag! (: <3

 

bilden är från i somras ! (:

  

Tidigare månad - Senare månad

Presentation

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
 
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22 23
24
25
26 27
28 29 30
31
<<<
December 2009 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards