vickkann

Alla inlägg den 10 mars 2010

Av vickan radovanovic - 10 mars 2010 20:42

ehh, min 'header' är bara tillfällig. jag hittar inte den andra som jag har hållt på med ett tag.. usch /: fyochblä på den här'!

jag kollade på så suuuper fiina bilder sen helgen hos matilda med anna :) så galen helg, men en underbar helg! :) är bara tvungen att lägga ut några bilder ! (a) men matilda och anna kommer slå mig när dom ser bilderna :s hahaha xd <3


  

en , ehm bild på mig och matilda! xd ehh, vi hade inte städat hennes rum, då! ;o men dagen efter då jävlar städade vi, eller aa, jag och matilda, medans anna la sig i sängen och , eh lata sig? :p men vi älskar henne ändå (L)


  

matilda, ja, alla dom här bilderna är från klockan ett på natten, då vi började platta håret, och sminka oss? :p galet  crazyyy! :p


  

min älskade anna, som plattar håret sitt! :D (L)


  

en super söt bild på mig och anna :) haha, anna efter en timma bah ; jag har fortfarande på mig mina ridsockar... 2-3 timmar senare ;JAG HAR FORTFARANDE PÅ MIG MINA RIDSOCKAR! XD JÄVLAR VAD VI SKRATTA! XD

  

jag avslutar med en bild på mig och matildas super söta hund! :)

jotack, jag älskar vilma! :) även om hon alltid är kåt ?:p hahahah xd <3


crazyy helg, jotack det var det ! ;) (L)

och det kommer bli mååånga mer!

Av vickan radovanovic - 10 mars 2010 20:34

 

hiss         


 en självklar hiss.. loreal paris voluminous carbon black x5!  115:-

jag har haft min mascara ett bra tag nu. och det är verkligen den bästa mascaran som jag någonsin haft, eller kommer ha! perfekt köp , iaf för mig. man får långa ögonfransar, efter inte många drag! inga klumpar heller. ;) så vill man ha långa mörka ögonfransar, så är det här ett jätte bra tips! prova ?:D  

 

          

Av vickan radovanovic - 10 mars 2010 19:49

nu struntar vi i rubriken.. den har inget med det här och göra!

skoldagen idag var seg, riktigt seg (!!!) jag mådde inte bra. jag var ovanligt trött, seg, sur och hade ont överallt! fortfarande lite sisådär illamående och trötthet känner jag.

men aja.. xd

nu håller jag på med min 'header' , ska nog vara färdig imorgon hoppas jag! :) då ska den nog komma upp , hoppas jag ! :)

men jag är fortfarande trött på, bloggplatsen, men jag vet fortfarande (!!) inte hur man gör en header på blogg.se ? hjälp mig ngn! (A)

får se hur detta kommer gå, för nu får jag snart paniik!

usch, på denna dag xd

 

pyss!

Tidigare månad - Senare månad

Presentation

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
1 2 3 4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20 21
22 23 24 25 26
27
28
29
30
31
<<< Mars 2010
>>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards