vickkann

Alla inlägg den 26 mars 2010

Av vickan radovanovic - 26 mars 2010 12:32

för nu har jag lunchrast! :) och vi slutar kvart över tre ist för halv fem.. känns jätte bra att snart få åka hem. gud nu vet jag inte vad jag ska skriva :p jodå!

hah, vet ni vad jg sa igår eller ? ;)


Jag- Jag tycker synd om alla rådjuren som blir skjutna. dom har ju också rätt att leva!

Mamma- Men om man inte skjuter dom så blir det inte bra heller, för att då blir dom alldeles för många för att vara här.

Jag-Men vafan, det finns ju så jävla mycket kineser i kina, skulle MAGNUS SAMUELSSON (sveriges starkaste man) skjuta alla kineser för att dom blir för många? ne, just det ! då tycker du synd om kineserna. om inte rrådjuren får leva och få ungar! GE FAN I OCH SKAFFA MER KINESER! ALLA SOM KLAGAR PÅ ATT DET ÄR SÅ MYCKET FOLK I KINA!


haha... mamma började gapskratta (eller inte ). men det är ju så :s elakt men sant! ;) jag menar verkligen inte att vara rasistisk, jag är ju själv halv jugoslav ? men asså, jag tycker att Rådjur har lika stor rätt till att leva som vi.


Tidigare månad - Senare månad

Presentation

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
1 2 3 4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20 21
22 23 24 25 26
27
28
29
30
31
<<< Mars 2010
>>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards