vickkann

Alla inlägg den 12 mars 2010

Av vickan radovanovic - 12 mars 2010 23:55

jag visste egentligen att det skulle bli som det blev. jag ville inte tro på det bara. jag trodde jag hade lärt mig. men det hade jag inte.. vid det här laget kan jag inte tro.. jag vet inte hur jag ska tro, vad jag ska tro! jag vet inget. men allt jag vill är att du ska vah lycklig. så jag vet hur jag känner.. men det var inte lätt. det tog sin tid. men nu vet jag. jag ska låta dig vara. jag tror t.om jag mår bättre av det. för jag vet vem, jag faktiskt älskar. och det är inte du. jag gillade dig, starkt. men det kommer inte bli mer än så. för jag älskar honom!

 

Baby I just took one hit of you now I'm addicted
You never know what's missing
Till you get everything you need,
I don't wanna run away
Just wanna make your day
When you feel the world is on your shoulders
I don't wanna make it worse
Just wanna make us work
Baby tell me I will do whatever .
jag älskar faktiskt honom, '(L)
 



Av vickan radovanovic - 12 mars 2010 22:12

  


ojjojj,! jag började 'rensa min garderob i torsdags! men det gick ju sisådär... jag slängde ut ALLA mina kläder (som då låg i garderoben!) på golvet, och nu ligger dom bara där och skräpar, eftersom jag inte kan städa! sorgligt? :P men jag ska nog försöka ta tag i det imorgon... då jävlar är vickan på gång! fast vi får se... ;D ni vet jag är inte den personen som städar så ofta! xd och nu när jag har ont i fingret tar det ännu längre tid xd

Av vickan radovanovic - 12 mars 2010 22:05

förlåt för riktigt dålig uppdatering! men jag var 'hos' (??) akuten inatt.. klumpiga jag, ni vet ;) ramlade på träningen och fick ont i mitt finger, det svullna upp som en prinskorv... så vi fick åka till Skövde (!!) och kolla.. dom sa direkt att det var brutet, men dom hade fel! men iaf, jag har väldigt väldigt ont, kan inte röra på det.. så det går inte så bra för mig, osså, jag kom ju hem vi halv tre inatt! så det var bara att andas in, lägga sig och sova i 3.5 h! fatta vad jag höll på och somna sista lektionen! xd

 

aja! nu ska jag fan inte sitta och tycka synd om mig själv! ;) skulle ju gå på bio i helgen. men det ville säg inte! btw, det är inte jag som har gjort den nuvarande headern.. dessutom är den också bara tillfällig. försöker fixa en 'någorlunda' bra , men det vill säg inte det heller ;p

aja..

 

 

love you.

Tidigare månad - Senare månad

Presentation

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
1 2 3 4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20 21
22 23 24 25 26
27
28
29
30
31
<<< Mars 2010
>>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards