vickkann

Alla inlägg den 25 mars 2010

Av vickan radovanovic - 25 mars 2010 20:58

precis kommit hem från träningen (: gött vare.


är lite sur på mamma, för jag ville kolla på Emmas och deras match imorgon , (Gauthiod'stavning'FC ) men som vanligt säger hon att hon inte hinner, eller kan..u!


är lite pissed of på **** för h*n är dum i huvet h*n kan ju bah stoppa upp en morot riktigt långt upp. fyfan asså. sur sursur.. aja nu ska jag inte vah så dum. :) jag kunde bara inte hålla mig. komma hem och kolla datorn , så ser man detta! om ni var jag skulle ni vah lite sura också :p


puss vickan.

Av vickan radovanovic - 25 mars 2010 17:31

  

jag älskar bilden.

jag saknar tiden.

nu blir det snart träning! ;) så jävla gött! oh så skönt vädret är! VÅR ELLER VAD SÄGER NI ? tycker det är riktigt skönt iaf. sitter och lyssnar på dålig 'fjortisdunk' som 'MR SVAMP' säger .

haha.. aja kul äre iaf.

ne nu ska jag dra. updaterar ikväll. och jag inte sitter med min bok i handen och läser som ett stud som jag har gjort den senaste veckan. men det är världens bästa bok.. ljudet av ditt hjärta.

haha, aja... vi hörs,

 

puss/ vickan

Tidigare månad - Senare månad

Presentation

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
1 2 3 4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20 21
22 23 24 25 26
27
28
29
30
31
<<< Mars 2010
>>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards