vickkann

Alla inlägg den 14 mars 2010

Av vickan radovanovic - 14 mars 2010 19:32

jag har jätte tråkigt, ganska vanligt, men :p

jag kunde ju inte vara med på träningen idag, pga mitt dumma finger!

och inte heller kunde jag åka på innebandymatchen :(

tråkigttråkigt. får väll fråga eric hur det gick.

imorgon har jag prao, ska praoa första veckan i 2-3b! andra veckan på Dahrentråd.. ;)

sen efter dessa två veckor, så är det påsklov (L)

får se vad man kan hitta på då ? ;D

 

jag håller med lisa falk, klicka på länken så kommer du till hennes blogg, jag håller med henne, folk som bara härmas hela tiden.

vad tror dom att dom är för något ?

 

puss på dig älskade lisa unge,<3


Emma, hjälp mig, (jag och emma kallar honom för min stalker xd)

har vart på mig hela dan idag med.

samma som igår ;s

kan inte du bah komma hit och typ prata med honom eller något,xd

han är jätte läskig.

han fattar inget helles :s

det är itne alls kul. jag hatar det.

usscchhh


diiiss!

 

jag måste faktiskt dissa detta. läskiga typer som inte fattar ngt ! :S

dom tror att dom kan få allt dom vill ha.

särskilt han.

han är dum.. väldigt dum,

han skriver lix hela tiden.

och han har t.om ringt mig en gång ;s

fast jag svara inte (Y)

men tekniskt sätt så dissar jag en person xd

 


men ni får en bild på mig xd

Av vickan radovanovic - 14 mars 2010 15:41

jag har varit ute och gått idag (; det var några timmar sen.. menmen! ;)

jag såg på min kamera att jag har tagit över 70 kort, då jag var ute och gick (y) bra, xd nejj! men jag lägger upp några bilder, dock dom fulaste men, ni står ut ! :D


    

     

Av vickan radovanovic - 14 mars 2010 10:34

sög igår. men det är en ny dag ! och väldigt fint väder.

så jag antar att det går bli att gå ut och gå lite senare! :D

ta massa massa kort! :)

åhh, emma och blev ledsna igår, :( eric gick itne vidare! -.-

 

oh, jä*** vad jag blev sur när .... skrev till mig igår emma.

han sluta ju inte :s fatta gjorde han inte heller,

fan läskigt :s aja.


blir kanske att kolla på innebandysen,? får se :D

kyss

  

Tidigare månad - Senare månad

Presentation

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
1 2 3 4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20 21
22 23 24 25 26
27
28
29
30
31
<<< Mars 2010
>>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards