vickkann

Direktlänk till inlägg 1 mars 2010

hejsanhoppsan!

Av vickan radovanovic - 1 mars 2010 21:06

hejhopp! förlåt för att jag inte uppdaterat på ett tag. men jag har verkligen inte orkat!

igår så sms;a M mig 2 minuter efter att jag vaknat, och sa att hon skulle komma om en timme. så jag flög upp ur sängen och fick hoppa in i duschen. ;) aja.. vi hade massa skojj! (; ovanligt ?:p sen, så åkte vi och hämta Anna, så skulle vi tre dra till n-bro för att kolla på innebandy match! dom vann med 6-4  ;) så jävla gött<3 och jag och M skämde aldrig ut oss! ;D

sen vare kyrka. efter kyrkan följde Eric och Matilda med mig hem. dom skulle sova här, fast dom åkte hem sent ist! :p

 

det var min dag igår, idag har jag varit i thn men mamma.

köpte inte så mkt. men det blev en väska! :) likadan som M, fast svart. leggins, brunpuder, bh och MIN BOK! :D lite saker blev det . men mina pengar är PUTS VECK! :'( BUHUHUHUHUHUHUH ! :'(

 

förlåt , jag höll ju på med en ny design. men den är inte färdig,ÄN PÅ ETT TAG! flåt, men ni får stå ut med den här så länge! kyss! ;*

 

en sak bara, MR SVAMP OCH MATILDA SANDBERG, ILY;*

 
 
Ingen bild

Jennifer

9 mars 2010 17:18

du köpt samma väska som mig xd

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av vickan radovanovic - 26 mars 2010 12:32

för nu har jag lunchrast! :) och vi slutar kvart över tre ist för halv fem.. känns jätte bra att snart få åka hem. gud nu vet jag inte vad jag ska skriva :p jodå! hah, vet ni vad jg sa igår eller ? ;) Jag- Jag tycker synd om alla rådjuren som ...

Av vickan radovanovic - 25 mars 2010 20:58

precis kommit hem från träningen (: gött vare.   är lite sur på mamma, för jag ville kolla på Emmas och deras match imorgon , (Gauthiod'stavning'FC ) men som vanligt säger hon att hon inte hinner, eller kan..u!   är lite pissed of på **** för...

Av vickan radovanovic - 25 mars 2010 17:31


   jag älskar bilden. jag saknar tiden. nu blir det snart träning! ;) så jävla gött! oh så skönt vädret är! VÅR ELLER VAD SÄGER NI ? tycker det är riktigt skönt iaf. sitter och lyssnar på dålig 'fjortisdunk' som 'MR SVAMP' säger . haha.. aja ...

Av vickan radovanovic - 24 mars 2010 19:31

ryan adams - sweet carolina. bästa låten just nu. den är så jävla vacker. jag älskar den!   musik, det är fan som en drog! man lyssnar när man mår som bäst, men även när man mår sämst! ryan adams -sweet carolina , lyssna och njut! ...

Av vickan radovanovic - 24 mars 2010 18:16


nu har jag varit ute och sprungit.. inte långt, men det var första gången i år jag var ute och sprang. så jag skyller på det ;)   HISS & DISS!   Jag måste Hissa OCH Dissa trappor.. ;) två flugor i en smäll!   HISS- jävlar vilken bra träni...

Presentation

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
1 2 3 4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20 21
22 23 24 25 26
27
28
29
30
31
<<< Mars 2010
>>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards