vickkann

Alla inlägg den 3 februari 2010

Av vickan radovanovic - 3 februari 2010 21:54

  

jodå, jag är massa trött.. ;p och bilden är MER F-U-L!

 

jag har ändrat bild, igen, :) men jag blir aldrig nöjd, är det ngn som kan hjälpa mig med några bilder eller ? ;o <3

haha... xd

-går du på droger nu igen ?

-yes Iam ashole faceman! xd <3  SÅ JÄVLA BÄST ! ELLER HUR MATILDA ?! (L)

och, kan man gissa vem som sa det ? jodå, det var Eric, förvåanande eller hur ? xd

 

aja... jag vill sova, men jag har kollat på Andra avenyn precis, och kan nu inte sova.. :(

tråkigt, jatack!

men jag får väll offra mig, sängen och jag, det är ju lixom, ett perfekt par ! eller vad säger ni ? ;p 

Sängen ropar nu, så godnatt...

Av vickan radovanovic - 3 februari 2010 20:00

träna igår, var inte smart när man redan var förkyld.. aja ! :p vad gör man inte för fotbollen ? ;p (L)

MATILDA FÖLJDE MED MIG HEM IDAG.. ;* OHH, OHH, VET NI VAD? VI GJORDE EN MASSA GOD KLADDKAKA! (:

jag oh matilda är ju bäst, på allt, ingen säger emot! (A)

 vi kollade på en film om Tina Turner, den var hemsk ! på tanke med att det har hänt på riktigt! ;s <3 men den är bra (y) eller hur? :p

skolan idag, har varit mycket skojj! ;) jag anna och matilda, vi har skrattat åt ALLT idag! ;D

och när vi vänta på bussen, så tänkte jag vara 'snäll' 'host!' mot matilda, eftersom hon putte ner mejj i snön på rörelsen ,så var jag så snäll., att jag putte ner henne, i en stor snöhög, sen satt hon fast, så jag hjälpte henne upp, men putte ner henne igen efter halvägs, så gjorde jag fyra ggr! :p det var kul   

nu har matilda åkt hem, ;( <3

 

så nu sitter jag här, i min ensamma lilla säng, men datorn i knät, och med munsår, och tänker snart gå och duscha, ;D KYSS ! :*

Ovido - Quiz & Flashcards