vickkann

Alla inlägg den 7 februari 2010

Av vickan radovanovic - 7 februari 2010 21:13

jada, min spotify har inte fungerat på ett tag.. men nu jävlar i mejh, nu , nu lyssnar jah på musik igen, eller, aa det har jah juh gjort innan med, men nu aa, ni fattar ?! ;) <3

 

shit, vad roligt jah och matilda har tsm! ;d

aja, det var inte det jah tänkte skriva menmen, jah har vart i kyrkan idag.. då bestämde jag och Anna att jag matilda och anna ska hitta på ngt snart! :) för vi tre , joda, vi är bäst! (a) <3

oh, Emma , Pernilla, Anna, vi får se till att det blir en tjejkväll såsnart som möjligt igen ?! ;d <3 tycker jah låter som en bra ide?! ;D <3

 

  

 

förlåt, det är samma bild som jah la ut på min bdb idah, men jah har typ bah gammla ? oh dom gillas inte.. inte den här bilden heller, men det e den nyaste, så klaga inte ?!<3

usch, imorgon är det skola , inte kul, massa pinsamt, jah låna marcus mössa, jah har inget att ha på mejh, gå upp tidigt, läxor, prov? , trött på skolan! sedär, jah gillar inte skolan! :) <3

fast jah får låna , erics och marcus mössor? (a) och matilda, anna , emma o pernilla är jue i skolan! (; <33

 

Av vickan radovanovic - 7 februari 2010 14:34

  

MATILDA, VEM ÄR MR MUFFINS? ;P <3

HAHAHAHAHAHAHAHAHAAHAHAHAHAHAHAHAHAHAH!

jah är massa trött.. har knappt sovit ngt i helgen, eller joh det har jag ^^

imorgon är dt skola igen, ogillas väldigt mkt! :(

ikväll kanske det blir kyrkan.. vilket ogillas det med.

men nu ska jag inte tänka så,;)

nu ska jag packa, för jag ska till kyrkan klockan fyra... och mamma hämtar mig halv fyra... så ^^ aja. jag ska nog ta och sminka mig och så nu... ;)

kyss... uppdaterar nog lite senare! :)



Ovido - Quiz & Flashcards