vickkann

Alla inlägg den 15 februari 2010

(L)

Av vickan radovanovic - 15 februari 2010 21:24

fattar inte att det kan vah sant?:) på något sätt känns det som om detta är helt rätt. som om det är meningen ?! fast så kanske man inte kan säga? ;p<3 jo, det kan jag! se jag gjorde det ju! men jag är så glad. äntligen! det känns som om jag har gått och väntat på dig, just dig!

fast? haha.. ååh! ;) att jag kan vara så glad?! den känslan jag har fått i magen av att bara tänka på dig! det är en otrolig känsla, som jag inte har känt innan! bara taken på dig och mig får mig attmå så jävla bra!

 

ååhh! jag fattar det inte! :D <3 det är som i en dröm.

Av vickan radovanovic - 15 februari 2010 14:37

åhh! nu är jag en jävla massa glad! fast egentligen vet jag inte hur det är ?;o

men jag åååhh ! (L) på lördag, får vi hoppas! jag längtar! allvarligt, jag är såå, ååh,iiiihhh! :D

anna o matilda, jag är 100% säker på att ni vet! :) <333

SHAHSSHSHAHAHSHSHASHAH! :D <333 vet inte vad jagskriver  men jag är så inihelvetes glad ! :) JAAAAAA!! :D MATILDA HAR kanske gjort det igen! MASSA KÄRLEK TILL DEN TJEJEN ! (L) <33

 

 


  

Av vickan radovanovic - 15 februari 2010 11:59

jaa, idag är jag på jättebra humör! (y)

undra vad det kan bero på ? ;p joda, det vet anna och matilda, tror jag! ;) <3

jag började läsa när jag hör din röst igår, igen! :)

andra gången jag läser den, men det var för länge sen!

och mamma lovade att hon skulle köpa ljudet av ditt hjärta! (; <3

jag ska äntligen få läsa den tredje boken.. har bah läst 1 och 2;an! :)

 

funderar på om jag ska gå ut och gå idag ?

eller, nej.. kanske inte! ;) det är träning imorgon, och jag har fortfarande

träningsvärk sen i lördags! ;) då vi hade spinning!

 

jag måste bah säga tack till matilda! =) <3

hon är bäst. behöver inte förklara varför, hon vet vrf jag säger tack!

<33

                        

Ovido - Quiz & Flashcards