vickkann

Alla inlägg den 10 februari 2010

Av vickan radovanovic - 10 februari 2010 20:25

ehm, jag vet inte riktigt hur jag ska börja? men , jag känner mig så jävla, jag vet inte??

nu är det såhär att, jag skiter i om vad andra tycker. de får tycka som de vill! I DON'T CARE! för mig är ..... så , jag vet inte perfekt? men det kanske beror på att jag ser honom som jag vill ? jag skiter i om ni säger att ,' hur kan du tycka han är snäll? rolig? snygg?' när man är kär, så kan man för faen inte bestämma, för då blir personen som en helt annan person än innan! och just nu, så är han perfekt, för mig iaf! oh, det får ni ta och acceptera! OK? man kan inte bestämma över den man är kär i, det går bara inte! tro mig, jag har försökt. men det bästa är att bah ge upp i att försöka ! förstår ni ? bra tack.

för jag älskar honom, jag vet att jag säger det ofta. men i det här laget med andra, så hade jag glömmt dem! men det har jag inte nu. och ni ska veta hur nervös man, 'jag', är när vi ser honom i korriidorren, jag vill bah , försvinna! visa att jag inte finns? det blir så pinsamt! ;o

men, ni fattar, bah för att ni kanske tycker en sak, så tycker inte jag det?!

och det kommer ni fatta om ni är kära, och några säger 'hur kan du vara kär i honom?'

man väljer inte själv! och den är perfekt, i ens ögon! tack.

 

hejdå.

Av vickan radovanovic - 10 februari 2010 20:13

usch, jag har känt mig stressad i två dar nu.

igår var det konfirmation, var hemma halv fem?

då skulle jag äta, packa till träningen , byta om! på 20 minuter

för vi åker tio i sex, för att hämta syrran då.

idag försov jag mig, brukar gå upp halv sju, för bussen kommer fem över halv åtta. så vi går fem i halv?

och jag vaknade klockan sju! -.-'

så jag fick äta på bussen, INTE OKEJ!

 

idag, så har jag pluggat.. skrivit på svenska grejjs,

matte läxan, och kollat lite på hur jag ska göra med tyskan?

imorgon, är det att plugga , NO prov,

och göra tyska uppsatsen,

och sen träna! INTE OKEJ!

TRÄNA! :) <3

 

 

ojj, detta blev typ ett inlägg om skolan -.-'

haha^^ inte okej!

bah så ni vet, jag är på bra humör (y)

lyssnar på Tina Turner,

kollar på gamla bilder.. och ska försöka somna i tid

inatt?? (;

jodå, det ska nog gå! ^^

 

kyss så länge!

Ovido - Quiz & Flashcards