vickkann

Alla inlägg den 6 februari 2010

Av vickan radovanovic - 6 februari 2010 18:01

nejda, det är ju det jag säger, jag och matilda har aldrig några problem! (; <3 följde med Älskling Matilda Sandberg , eller tuppen (xd!!) hem igår, :) har sovit där.. oh vet ni vad?  vi har inte fått damp nån gång ?  :) <3 och matilda är en tupp,   haha, och vi har lyssnat på dansband, och sjungt, mke bra! *eller not* xd

haha, vem är mr MUFFINS?  ;P det kan ni ta och fundera på, tkr jag.. det är nämligen bara jag och matilda som vet det. fast, vi vet ju inte   aja, iaf det är bah vi som vet ! ^^ haha, jag och matilda vi har den bästa humorn!

<33

 

 

förlåt för att jag inte har uppdaterat på 2 dagar.. men jag har ju som sagt vart med min knäppskalle till vän (a)

 

naah, jag blir galen.. jag har hittat mina drömskor på bubbelroom! men dom kostar 699 :( och kanske lite för hög klack! men jag ska ha dom! JAG PAXAR  ! :) <3

 

jag oh matilda, vi har bestämt att vi ska ta en sväng till thn, när jag har fått mina pengar.. då jävlar i mejj då ska det shoppas! ;) och i sommar, då ska jag va med matilda.. massa ! :) <33

 

ojjh, det blev ett långt inlägg, och det mesta va om mig och matilda.. roligt? ;p

haha, ni kan ju inte få nog av oss , eller hur ? xd joda, massa tröttnar nog på när vi får våra, ehm... inga dampryck iaf? ;o <3

Ovido - Quiz & Flashcards