vickkann

Alla inlägg den 18 februari 2010

Av vickan radovanovic - 18 februari 2010 21:49

ehm,nu är det såhär, jag har två bästa vänner som är 'beroende' av Twilight, det vill säga , ROBERT PATTINSON också! ^^

visserligen, så ÄLSKAR jag twilight, har gjort sen jag läste första sidan i första boken! ;) men nu är det såhär att, deras beroende, det smittar av sig en väldigt massa! tro't eller ej! men det är sant! -.-' och Emma och Pernilla, dom är asså så beroende så man nästan , jag vet inte ? men det var störande xd förlåt! och gissa vad jag sitter och gör för andra dan i rad ? jag sitter och drogar 'Edward Cullen song' (: och jag skyller på Emma oh Pernilla...! ;p jag älskar dom ändå! :) men det är som en sjukdom ,det smittar! nu när dom har läst alla böcker, och kollat på filmerna, så sitter dom och pratar om det hela tiden, och kollar på bilder på Robert , och nu gör jag samma sak.. och mamma har äntligen beställt tredje boken till mig (a) och jag LÄNGTAR TILLS DEN KOMMER ! :D stuud kanske ? xd

haha, men här får ni, emma oh pernilla, och ni andra !;) <33

puss på dom små söta ungarna! dom har givit mig en sjukdom, som jag kallar, TWILIGHT DISEASE! ^^ 

 

Av vickan radovanovic - 18 februari 2010 21:29

förlåt för dålig update! jag har inte orkat bah! ;) men jag ska ta tag i det! det lovar jag, eller aa försöka iaf! ^^

har varit och tränat idag! bästa träningen på evigheter! vi tränar ju lix ute.. och då blev det strömavbrott! så vi fick köra i mörker nästan hela träningen! och träningen var massa skojj! så ni som inte var med idag.. ni missade inget ni missade massa!  ehm, i helgen så tror jag inte det blir så himla mycket inlägg heller! ;o men jag ska försöka lite (A)

en sak är säker iaf ! JAG ÄLSKAR SNÖ! DET ÄR DET BÄSTA SOM FINNS! HELL NOO!

 

men kolla bilden , den är cool, och tagen på nyår! ^^ kolla dimman i hörnet ;)

     

Ovido - Quiz & Flashcards