vickkann

Alla inlägg den 24 februari 2010

Av vickan radovanovic - 24 februari 2010 17:43

jaa, jag behöde inte gå ut med hunden , för mamma sa att hon skulle göra det (a) då kan jag vänta lite till med läxorna också.. har ju ändå gjort lite av matten hemma :p

uusschh på läxor.. och uscch på dåliga dagar! kan inte någon göra min dag bra? (a)

 

ojj.. ehm, det gick snabbare än vad jag trodde.

asså, ehm, det var inte mitt fel ?   för , jag kan nästan gissa på att det handlar om det igår?

jag tror inte att jag har tvivlat på dig någon gång. det är bara det att när

några andra säger det om dig. då blir jag osäker. för jag

har varit med om det tidigare. och är nu rädd för det igen.

men , sen kanske det inte handlar om det ?

det kan lika gärna vara mitt fel allt ihop. jag är så jävla feg! jag vet det.

det beror på flera olika anledningar.

och jag vill tillbaka till lovet. då det var så inihelvetes bra! men det kan tydligen

inte förbli så. jag gillar dig otroligt mycket. så jag nästan spricker.

men jag vet inte vad jag ska göra. allt är mitt fel.

jag vet bah inte hur jag ska säga det. för jag vet att det är så.

det vet alla andra också. jag är rädd, osöker och feg. jag vill inte vara det.

men , det är så det är. och jag gillar dig otroligt mycket.

egentligen ska jag inte ta ut det här på bloggen.. jag ska egentligen bara säga det till dig.

men jag är feg.

förlåt!


                             

  

mhm

Av vickan radovanovic - 24 februari 2010 17:31

jag har tråkigt, ska snart sätta mig med läxor -.-' tråkigare!

usch, skolan var jobbig idag. fast lite skratt fick vi allt ! :D

höh, jag somnade i soffan förut (y) inte bra!

hoppas dagen blir bättre imorgon? :)

på måndag och tisdag är det loov igen ! ;) då ska kanske jag, anna , emma och pernilla till thn ! (L)

aja, nu ska jag gå ut med klara, sen ska jag sätta mig med läxor.. kanske kommer ett till inlägg snart. ;D

 

Ovido - Quiz & Flashcards