vickkann

Direktlänk till inlägg 7 februari 2010

jada, nu fungerar SPOTIFY igen! (a)

Av vickan radovanovic - 7 februari 2010 21:13

jada, min spotify har inte fungerat på ett tag.. men nu jävlar i mejh, nu , nu lyssnar jah på musik igen, eller, aa det har jah juh gjort innan med, men nu aa, ni fattar ?! ;) <3

 

shit, vad roligt jah och matilda har tsm! ;d

aja, det var inte det jah tänkte skriva menmen, jah har vart i kyrkan idag.. då bestämde jag och Anna att jag matilda och anna ska hitta på ngt snart! :) för vi tre , joda, vi är bäst! (a) <3

oh, Emma , Pernilla, Anna, vi får se till att det blir en tjejkväll såsnart som möjligt igen ?! ;d <3 tycker jah låter som en bra ide?! ;D <3

 

  

 

förlåt, det är samma bild som jah la ut på min bdb idah, men jah har typ bah gammla ? oh dom gillas inte.. inte den här bilden heller, men det e den nyaste, så klaga inte ?!<3

usch, imorgon är det skola , inte kul, massa pinsamt, jah låna marcus mössa, jah har inget att ha på mejh, gå upp tidigt, läxor, prov? , trött på skolan! sedär, jah gillar inte skolan! :) <3

fast jah får låna , erics och marcus mössor? (a) och matilda, anna , emma o pernilla är jue i skolan! (; <33

 

 
 
Ingen bild

emmsan :p

7 februari 2010 21:33

det låter finfint du! ;p

 
Ingen bild

jennifer

7 februari 2010 21:43

ffin bild :)

 
Ingen bild

robin

8 februari 2010 19:11

fyfan vad fin du är .. msn??

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av vickan radovanovic - 26 mars 2010 12:32

för nu har jag lunchrast! :) och vi slutar kvart över tre ist för halv fem.. känns jätte bra att snart få åka hem. gud nu vet jag inte vad jag ska skriva :p jodå! hah, vet ni vad jg sa igår eller ? ;) Jag- Jag tycker synd om alla rådjuren som ...

Av vickan radovanovic - 25 mars 2010 20:58

precis kommit hem från träningen (: gött vare.   är lite sur på mamma, för jag ville kolla på Emmas och deras match imorgon , (Gauthiod'stavning'FC ) men som vanligt säger hon att hon inte hinner, eller kan..u!   är lite pissed of på **** för...

Av vickan radovanovic - 25 mars 2010 17:31


   jag älskar bilden. jag saknar tiden. nu blir det snart träning! ;) så jävla gött! oh så skönt vädret är! VÅR ELLER VAD SÄGER NI ? tycker det är riktigt skönt iaf. sitter och lyssnar på dålig 'fjortisdunk' som 'MR SVAMP' säger . haha.. aja ...

Av vickan radovanovic - 24 mars 2010 19:31

ryan adams - sweet carolina. bästa låten just nu. den är så jävla vacker. jag älskar den!   musik, det är fan som en drog! man lyssnar när man mår som bäst, men även när man mår sämst! ryan adams -sweet carolina , lyssna och njut! ...

Av vickan radovanovic - 24 mars 2010 18:16


nu har jag varit ute och sprungit.. inte långt, men det var första gången i år jag var ute och sprang. så jag skyller på det ;)   HISS & DISS!   Jag måste Hissa OCH Dissa trappor.. ;) två flugor i en smäll!   HISS- jävlar vilken bra träni...

Ovido - Quiz & Flashcards