vickkann

Direktlänk till inlägg 12 februari 2010

fredag shoosan! ;D

Av vickan radovanovic - 12 februari 2010 19:29

och nu är det LOOOV! ;d  det gillas stort! :) ikväll så har jag bah slappat framför tv;n med godis och chips (y) och imorgon, så är det träning, på gymmix! sen blir deet nog tjejorna! ;D

på fredag, så drar päronen till norge, så jag anna och matilda drar till thn. sen blir det en kväll hos matilda...! ;) <3

  

usch vad mycket det är som händer i n-bro nu? i tidningen stog det om en lärare som misshandlat en elev på skolan ;s inför en hel klass! ;s usch, fan vad jag hatar sånt! vafan, jag kan förstå om en elev inte lyssnar, så kanske man blir sur! men fan heller att man slår barnet för det?? jag menar, en vuxen mot ett barn! det är helt fel, barnet blir ju fan helt chanslöst? det är riktigt jävla fel!

 

och så är det en hacker som har hackat sig in på en tjejs msn i sexan.. han är typ gammal och pedofil ? ;s fan vad äckligt! det är också fel, jag menar , han säger typ, ' om du tar av dig kläderna så lovar jag att inte hacka mig in på din msn! ' och jag menar, tjejen i sexan hon är ju för fan bah 12 år? och gubben skickar det typ till alla kontakter på hennes msn! :s

usschhh... han har frågat om jag ville webba med honom.. de senaste dagarna, och idag får jag reda på det här! ;s att han är gubbe och äcklig.. usch, som tur är så blockade man ju.. oh webbat har man inte heller gjort (Y)

 
 
Ingen bild

emmsan :p

12 februari 2010 22:18

chipsforlaajf!

ja, usch jag fattar det nt! :s
men jag vill veta vilken lärare det va! :o

 
Anna

Anna

13 februari 2010 00:03

Vi kommer ha roligast,

http://www.annahboorg.bloggplatsen.se

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av vickan radovanovic - 26 mars 2010 12:32

för nu har jag lunchrast! :) och vi slutar kvart över tre ist för halv fem.. känns jätte bra att snart få åka hem. gud nu vet jag inte vad jag ska skriva :p jodå! hah, vet ni vad jg sa igår eller ? ;) Jag- Jag tycker synd om alla rådjuren som ...

Av vickan radovanovic - 25 mars 2010 20:58

precis kommit hem från träningen (: gött vare.   är lite sur på mamma, för jag ville kolla på Emmas och deras match imorgon , (Gauthiod'stavning'FC ) men som vanligt säger hon att hon inte hinner, eller kan..u!   är lite pissed of på **** för...

Av vickan radovanovic - 25 mars 2010 17:31


   jag älskar bilden. jag saknar tiden. nu blir det snart träning! ;) så jävla gött! oh så skönt vädret är! VÅR ELLER VAD SÄGER NI ? tycker det är riktigt skönt iaf. sitter och lyssnar på dålig 'fjortisdunk' som 'MR SVAMP' säger . haha.. aja ...

Av vickan radovanovic - 24 mars 2010 19:31

ryan adams - sweet carolina. bästa låten just nu. den är så jävla vacker. jag älskar den!   musik, det är fan som en drog! man lyssnar när man mår som bäst, men även när man mår sämst! ryan adams -sweet carolina , lyssna och njut! ...

Av vickan radovanovic - 24 mars 2010 18:16


nu har jag varit ute och sprungit.. inte långt, men det var första gången i år jag var ute och sprang. så jag skyller på det ;)   HISS & DISS!   Jag måste Hissa OCH Dissa trappor.. ;) två flugor i en smäll!   HISS- jävlar vilken bra träni...

Ovido - Quiz & Flashcards