vickkann

Direktlänk till inlägg 26 februari 2010

jag hoppas,han, läser detta

Av vickan radovanovic - 26 februari 2010 22:01

ehh, detta kanske blir ett väldigt långt inlägg. men det är riktat till, en person, jag tror han nog vet vem han är. nämner inga namn!

du kanske , eller jag vet att du tycker, att jag är töntig nu. 

men jag skiter i det. för jag måste säga det! 

för någon vecka sen, nästan exakt, så var allt underbart. jag hade äntligen börjat tro på det igen. jag kom ihåg hur det kändes, hur det känns på riktigt.. just pga dig. det kanske inte var tänkt att det skulle vara så. men det kändes så rätt. jag ångrar verkligen ingenting! men jag vet att du gör det.

jag fattar bara inte hur jag inte kan släppa taget? jag borde göra det. men det är svårt. det är dig, dig jag vill ha! ingen annan. men det är som om, jag är gjord för det här! jag är gjord för det. 

varje morgon vaknar jag , och jag hoppas, jag hoppas på att träffa dig. men den här veckan har bevisat allt. det var inte meningen. jag ska vara glad, för din skull. men jag kan inte sluta tänka på det.. den känslan jag får när jag tänker på dig. det är så jävla underbart. ta inte åt dig något av det här, om du läser ! för det är inte meningen att du ska göra det. det är mitt egna fel.

jag vet att jag ska sluta med att tänka på dig, sitta och drömma mig bort.. där det allt var så enkelt. men det är inte enkelt. jag tvingar mig själv att inte tänka. men det går inte. att det kunde kännas såhär, för mig, åh, det går inte att beskriva. jag vet att du inte tkr samma sak! okej. jag bryr mig inte. för antingen gillar du mig, eller inte! nu är det inte. och då får jag ta och acceptera det. det tar bara lite tid.. förlåt. men jag kan inte bestämma över det här. jag älskar dig

som jag får acceptera att du inte gillar mig. får du acceptera att jag älskar dig. men jag trodde faktiskt på oss. förlåt, om du inte har menat att jag ska känna så. förlåt. jag älskar dig  

 
 
elin

elin

26 februari 2010 22:17

absolut sista chansen att vara med i min tävling!
mindre än en timme kvar nu :)

http://thedarkbeauty.blogg.se/2010/february/vinn-ett-halsband.html

http://thedarkbeauty.blogg.se

 
Ingen bild

emmsan :p

27 februari 2010 23:32

vickan..! :(

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av vickan radovanovic - 26 mars 2010 12:32

för nu har jag lunchrast! :) och vi slutar kvart över tre ist för halv fem.. känns jätte bra att snart få åka hem. gud nu vet jag inte vad jag ska skriva :p jodå! hah, vet ni vad jg sa igår eller ? ;) Jag- Jag tycker synd om alla rådjuren som ...

Av vickan radovanovic - 25 mars 2010 20:58

precis kommit hem från träningen (: gött vare.   är lite sur på mamma, för jag ville kolla på Emmas och deras match imorgon , (Gauthiod'stavning'FC ) men som vanligt säger hon att hon inte hinner, eller kan..u!   är lite pissed of på **** för...

Av vickan radovanovic - 25 mars 2010 17:31


   jag älskar bilden. jag saknar tiden. nu blir det snart träning! ;) så jävla gött! oh så skönt vädret är! VÅR ELLER VAD SÄGER NI ? tycker det är riktigt skönt iaf. sitter och lyssnar på dålig 'fjortisdunk' som 'MR SVAMP' säger . haha.. aja ...

Av vickan radovanovic - 24 mars 2010 19:31

ryan adams - sweet carolina. bästa låten just nu. den är så jävla vacker. jag älskar den!   musik, det är fan som en drog! man lyssnar när man mår som bäst, men även när man mår sämst! ryan adams -sweet carolina , lyssna och njut! ...

Av vickan radovanovic - 24 mars 2010 18:16


nu har jag varit ute och sprungit.. inte långt, men det var första gången i år jag var ute och sprang. så jag skyller på det ;)   HISS & DISS!   Jag måste Hissa OCH Dissa trappor.. ;) två flugor i en smäll!   HISS- jävlar vilken bra träni...

Ovido - Quiz & Flashcards