vickkann

Alla inlägg den 1 januari 2010

Av vickan radovanovic - 1 januari 2010 23:25

Emma har blogg... (A) oh den ska man lääsa! www.emmsaan.bloggplatsen.se :D <3

hhihi, jag har hjälpt henne lite med bilden, den kanske inte blev perfekt, som omgjord.. men emma är söth iaf, <3

snart ska jag soova, för jag är verkligen JÄÄTTE TRÖTT ;o (!!)  

fattar inte , jag har druckit typ 7 stora glas vatten på mindre än 1 timme, men jag har knappt ätit ngt, två små kycklingbitar i min kycklingsallad... där har vi min lunch, frukost och kvällsmat :o

och jag är inte hungrig, måste vah ngt fel :s uusschh ! haha,jag har dålig humor nu och sitter och kollar på en skuttande groda, ;o haha .. as coolt, nooot!

 

jag saknar matilda hjärtat nu ' <3

älskar dig,!

Av vickan radovanovic - 1 januari 2010 18:00

klockan är kvart över sex, och jah sitter änna och soovar ! jah är jätte trött! ._. har inte gjort ett piss idah, mer än att sova oh sitta framför min dator ;p  jah vet inte vad jah ska göra.. just nu sitter jah iaf oh lyssnar på shean kingston - face drop ! (L) ´

aja, sms;a mera! ;o jag har bah gratis ett litet tag till, sen tar dom slut.. aja...

kyyss! ;*

Av vickan radovanovic - 1 januari 2010 16:50

nyår var bäst, tillbringades med emma pernilla oh Anna (; (L)  haha, det kommer lite bilder här, men jag kan inte säga att det är dom 'fiinaste' precis, fast dessa tre damer är ju snygga mer än hela tiden ! ;p <3 jag somnade nt förns 6 -halv 7 i morse. vaknade vid halv elva?' jag vet nt riktigt, men när Emma Pernilla och Anna hade åkt hem ,vid två? då satte jag mig en stund vid min data, men sen somnade jag .. jag är fortf jätteh trött, men jag orkar inte soova! ;d

tack elsklingarna för en underbar natt med er ! ' <3

 


hihi, dom tre damerna är sötah ute ! :*

  

jah, öhm vad ska man säga ? (; hihi<3

  

jag och emma gillar och ta kort tsm ? ;o

  

haha, SKÅL !  :D (L'

  

jag tror jag har hittat den fulaste bilden ever! ;o

men pernilla är sööt (L)

  

Emma och Anna , sötnosar! (A)

  

nej men, jah oh emma , igen ?;O

  


Presentation

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
        1 2
3
4 5 6 7 8 9 10
11 12
13
14
15
16 17
18 19 20 21 22 23
24
25
26
27
28 29 30 31
<<< Januari 2010 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards