vickkann

Alla inlägg den 7 januari 2010

Av vickan radovanovic - 7 januari 2010 23:11

åh,jag väntar, väntar och väntar! :/

men det verkar inte bli som jag vill ,som vanligt ;o men jag får väll stå ut.. men jag måste verkligen reda ut detta! ;o eller vi kanske måste det! jag vet inte riktigt, men jag måste det iaf!

just nu, så sitter jag och lyssnar på michael jackson, och väntar! men vi får väll se hur länge jag väntar, för jag vill gå och lägga mig snart (A)

 

haha, jag och matilda oh joakim har haft kul idag ¨på msn 'igen'! :D

haha, men det är verkligen jätte kul , längtar lite tills måndag iaf, då får jag ju träffa matilda, (L)

 

ussch, ser ut som en uppstoppad kossa ! :o aja.. ni överlever nog, eller kanske inte! ;s

  

 

Av vickan radovanovic - 7 januari 2010 20:38

har du färgat håret någon gång ?

ja, det har jag.. 6 gånger tror jag  ? ;D

 

gillar du ditt nya smeknamn 'sheetis' ?? xd

öhm, nej, faktiskt inte! xd för det första så tkr jag inte det är kul, för det andra är det pinsamt, för det tredje, vr det ni som kom på det för ni var flumma, men det är inte så som ni säger att det gick till ^^

 

hmm, är du bra på att åka skidor? :D:D

öhm, vad ska man säga? jag är inte JÄTTE bra, men jag kan ju åka, jag är ju inte dålig ;D eller, jo det kanske jag är ;o

om man jämför med proffs, ;p nej, men jag har ju åkt så många gånger så ;)

 

är du kär ? isf i vem ?

ja, jag är kär.. vill helst inte nämna namnet, men ja, jag är kär och han vet om det!

 

om du följer någon kändis blogg, vems blogg följer du då ?

blondinbellas blogg.. vissa kanske tyker hon är tråkig, men jag tycker hon verkar som en bra människa. inte som kissie och dom idioterna, som bara tänker på sig själva och sitt utseende.. blondinbellaär mer en person som alla andra, jag älskar verkligen hennes blogg! :D

 

____

 

detta var frågorna, men ni får gärna fortsätta fråga, så kan det komma upp en till sån här imorgon ? ;D <3

vi får se, om det blir mer frågor så är det klart jag besvarar dom ! :D

...

Av vickan radovanovic - 7 januari 2010 18:10

ja, jag vet.. jag har kommit fram till att jag inte har den, 'roligaste' bloggen ! men, jag vet inte vad jag ska skriva om ? ;d

ni kan ge mig lite tips om vad ni tycker är roligt och läsa om ? (a)

skulle kännas mkt bättre, (;

 

imorgon blir det en LÅNG promenad med Emma ! ;p jag tror det blir så att vi kommer gå runemilen, typ iaf ! :D <3 kanske inte där i skogen, men en bit ! ;p  ska nog bli bra, jag har funderat länge på att gå ut och gå, men det blir aldrig av! ;o men nu jävlar, nu är Vickan igång! ;p <3

 

det går inte så bra med frågestunden, för inga kommenterar.. men jag väntar ett tag till ? får se hur det blir !

 

kyss!

  

Av vickan radovanovic - 7 januari 2010 12:48

  

 

jag får väll göra som dom flesta! (;

 

kommentera en fråga, vad som helst! så lovar jag att jag svarar på den ikväll eller imorgon! ;D

även ni som inte brukar kommentera, kommentera så får ni veta något mer om mig!

så sätt igång, fråga ! :D

Presentation

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
        1 2
3
4 5 6 7 8 9 10
11 12
13
14
15
16 17
18 19 20 21 22 23
24
25
26
27
28 29 30 31
<<< Januari 2010 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards