vickkann

Alla inlägg den 6 januari 2010

Av vickan radovanovic - 6 januari 2010 21:40

haha, så dålig låt, men fatta vad jag har fastnat eller! ;D

särskilt refrängen! (a' men den är så dålig,xd

haha.. lyssna! ;D



Av vickan radovanovic - 6 januari 2010 20:25

oh, helt plötsligt blev man nervös! ;o

ja, asså.. gud, FUCK också! -_-

 

aja jag oh matilda och joakim har haft jätte kul på msn idag ;d

haha.. ja, vi var lite 'flumma' . men nu blev det annorlunda när han gick ;o matilda vet vad jag menar !

 

jag vet nte riktigt vad jag ska skriva här ;o men jag får väll försöka bli bättre med mitt bloggande, får väll se ! ;d

 

 

kyss!

Av vickan radovanovic - 6 januari 2010 14:24

jag var hos Pernilla igår, (y) vi hade verkligen jätte kul, jag hade iaf kul ;d haha, ni förstår nog inte vrf, men ni vet, Pernilla i ett nötskal! ;d älskar henne! ;*

haha, simpson, det var verkligen jätte kul xd

haha, men nu sitter jag här hemma och äter en macka ._.  åh, jag lyssnar på Michael Jackson nu! ;o hanär cool! (a) jag har hittat många bra låtar nu det senaste.. kanske beror på att jag sitter vid datorn mer, ^^ haha!

 

det snöar! JÄTTE MYCKET ! ;/

det är kul med snö, eftersom vi aldrig har det här.. men nu är det jätte mkt.. så det är inte så kul, men jag vill ut! men jag kan inte, för jag orkar inte! xd men får väll se om det blir att gå ut och gå sen , vi får se.. jag kanske inte orkar och det kanske snöar mkt då med!

 men vi får se.!

 

ååhhåå, på måndag börjar skolan! ._. men jag får träffa matilda ! (L)

och massa andra ! ;d ochsen bär det då av till sälen! ;D <3

hihi, det kommer bli massa kul, vafaen vad jag tjötar nu då xd

aja.. puusshhejj! <3

 

Presentation

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
        1 2
3
4 5 6 7 8 9 10
11 12
13
14
15
16 17
18 19 20 21 22 23
24
25
26
27
28 29 30 31
<<< Januari 2010 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards