vickkann

Alla inlägg den 9 januari 2010

Av vickan radovanovic - 9 januari 2010 20:34

åh, jag måste bara säga att jag ÄLSKAR PETER PAN! :D kanske lite barnsligt, men jag är barnslig isf.  gud, det va evigheter sen jag såg den. och så såg jag att den gick på tv;n idag.. självklart så var jag tvungen och kolla! :p och gissa vad, JAG ÄLSKAR DEN ! (L) haha, ne nu ska jag inte vara så barnslig iaf, men jag blir bara så glad när jag kollar på den. (:

 

jag har sovit i två timmar, jag är verkligen jätte trött! och jag har verkligen jätte tråkigt:/ ovanligt eller hur ? ;o

 

 

kolla vad söt han är! (A) hihi, ååhhå, jag vet inte vad jag ska säga(: (L)

     

Av vickan radovanovic - 9 januari 2010 14:58

åh, jag vet inte vad jag ska tycka om den här dagen ;o

jag vaknade klockan tio , och klädde på mig och skit. men sen kommer pappa och säger att vi ska åka till thn och köpa en dator till systern . jag hann nt sminka mig eller platta håret.. så jag fick se ut som ett jävla troll. !

sen blev jag tvingad att hjälpa pappa med saras dator. för han inte kunde installera skit. sen kom sara. men hon drog direkt igen xd

 

nu sitter jag med datorn i knät. oh bara väntar på att det ska bli kväll .. men snart ska jag kolla på Peter Pan, barnsligt eller hur. ;p men han är verkligen ,SÅ JÄVLA SÖT ! (:

eller hur matilda?  ;)  (L)

 

nu ska jag gå,  jag kanske bloggar lite sen.. kanske om något roligare också! ;p

 

 

kyyysss! :D <3

 

Presentation

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
        1 2
3
4 5 6 7 8 9 10
11 12
13
14
15
16 17
18 19 20 21 22 23
24
25
26
27
28 29 30 31
<<< Januari 2010 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards