vickkann

Alla inlägg den 14 januari 2010

Av vickan radovanovic - 14 januari 2010 19:50

jo, jag vet det blev två inlägg på kort tid. det var inte tänkt så, men det får bli så;o

asså, några av er som läser min blogg, ni vet att i år, så skulle jag vara mer positiv. och inte tänka på allt det negativa som jag har gjort det senaste. men , ibland. som jag behöver nu så måste man skriva av sig. innan var det lix, jag kunde bryta ihop när som helst, så är det inte alls nu ska jag säga er! men, öh.. vad ska jag säga?

asså, just nu känns det som om allt bara rasar, ;s jag vet inte vrf. jag mår egentligen väldigt bra, jag ska inte säga att jag mår dåligt, för det gör jag inte! men asså, jag saknar allt. verkligen allt! som med min pappa. jag vet inte vad alls vad vi har för 'relation' med varandra nu, men jag saknar när jag var liten, då han var min hjälte! när jag var liten, så ville jag alltid bli som min pappa, jag älskade honom. jag vet inte riktigt vad jag känner för han längre, jag ska iaf inte bli som min pappa! innerst inne, så älskar jag honom, det vet jag nog. men jag är osäker!

 

och det med filip i skolan idag.. åh, vad dåligt jag mår för det jag sa, jag menade inte och bli sur.. jag , åh.. förlåt! :/ du vet vad jag menar, jag har redan pratat med dig.. men , mh<3och så har vi farmor, jag älskar henne, MEST av allt på jorden, det vet hon! men jag vet inte , vi glider bara ifrån varandra. och det är nog mitt fel, för jag ´har strulat till det så med min pappa :(  sen har vi ju detta ja.. asså jag fattar itne hur svårt det kan va? ;o det är som om jag faktiskt lever för att bli sårad. jag känner verkligen så.

ändå, så är det egentligen bara, 3 gången på riktigt ? 4 kanske. men jag vet inte vad jag ska säga. jag lovade mig själv, jag lovade att jag skulle försöka.

men det går inte. det går inte 3 minuter utan att jag tänker på dig. men jag vet hur det ligger till. varför är det så svårt att då lämna det ?:/

'första kärleken' fattar jag att jag inte kunde glömma, det va ju lix 'på riktigt' och det var första gången jag kände 'kärlek'. andra gången, var inte alls lika jobbig, förra gången kändes det som om det var jobbigt, men de var det inte. Men den här gången, jag vet nt. jag är lix , tom? åh, jag vet inte vad jag ska säga? när jag ser dig i korridoren, jag blir så nervös. jag vill bara vara på samma ställe som du. men jag kan inte.. jag vill bara där ifrån. åh.. /: det är ofta såhär för mig. det är någon där uppe sominte vill att jag ska vara lycklig! jag lovar!

 

men dom bästa, jag älskar dom av hela hjärtat!

jag lovar, det är vännerna, (L)

tack, tack för att jag har dom bästa vännerna på jorden! :*

 

did you know, that you broke my heart.

but babyh, I still love you.

 

  

Av vickan radovanovic - 14 januari 2010 19:32

ååhhå, jag är 'LITE' sur nu.. jag kan inte vara med på träningen. på grund av en jävla trappa , som ÅH, TRAPPOR OGILLAS! ;o

iaf, ni som inte vet , så ramlade jag ner från trappan i morse, jag ramla och slog i ryggen, sen slog jag i svanskotan , och åkte ner ,7 steg typ. det gjorde skit , SKIT, ont!

jag har knappt kunnat gå idag, så jag tackar Anna och Matilda, för dom har hjälpt mig massor, och dom är bäst ^^ hela dan har dom fått höra på tjat om min röv, xd för jag har haft ont, ^^ men dom är bäst. sådetså'!

så jag kan inte va med på träningen, och det är tråkigt!

 

iaf, nnu sitter jag och lyssnar på Chris Brown ? ;o ganska ovanligt faktiskt, men några av hans låtar är faktiskt riktigt bra! ;)

 

imorgon så ska några tjejer hem till Nathalie (a) hon fyller femton, så dom som inte grattar är DUMMA ! ;o

så vi ska dit på kvällen, så Matilda älskling följer med mig hem efter skolan imon (L)

det var riktigt länge sen hon gjorde det, så det va på tiden ! :d <3

 

 

Presentation

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
        1 2
3
4 5 6 7 8 9 10
11 12
13
14
15
16 17
18 19 20 21 22 23
24
25
26
27
28 29 30 31
<<< Januari 2010 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards