vickkann

Alla inlägg den 16 januari 2010

Av vickan radovanovic - 16 januari 2010 20:11

mh, jag har inget och göra. jag har suttit och lyssnat på michael jackson i 2 h .. ;o

nu lyssnar jag på massa annan musik, ^^

 

Patrik har spelat in Ace Ventura, som jag och han ska kolla på sen (:

åhh, jag vill verkligen se den nu. för jag har inget och göra.. :(

 

_________________

 

do you remember the time, when we talked everyday  ?

jag vet inte om jag ska sakna tiden då vi var kära. då vi pratade i telefon, då vi pratade med varandra om allt, sen åkte du iväg. jag åkte iväg. vi pratade inte på en vecka, då försvann allt. vi pratar aldrig i telefon, vi pratar aldrig om vad som har hänt. jag, åhh. jag är inte kär i dig längre, men jag älskade tiden då. vi är inte alls lika bra vänner längre! vrf är det så ? jag behöver dig . mycket.

jag vet inte om jag ska vara avundsjuk på ......... ni är ju så bra vänner nu, så det är som om du har glömt mig. som om jag inte finns! men jag var kär i dig. mycket. och jag kollar tillbaka på allt. då det var lix. fattar inte vad som hände. att en vecka kan göra så mkt.

men jag är inte kär i dig. det var bara att, jag var riktigt kär i dig.. det finns ingen så bra kille som du, jag lovar. du förtjänar mest! jag strulade till det rejält. förlåt. men jag vill bara ha tillbaka den underbara killen , den snälla killen som var då!

fölåt. detta kanske inte var det du ville höra.. men jag känner så, ;/

 

 

 

 

 

Av vickan radovanovic - 16 januari 2010 17:53

jo tack.. vi hade kul igår. även fast jag och matilda somnade , under skräckfilmen! ;o och under rat race.. förlåt för det! men jag var trött!   aja, det ska inte hända igen, men vi hade kul sen! ;p när vi skulle sova.. xd

 

aja, matilda följde iaf med mig hem igår, så gjorde vi oss i ordning för att dra till Nathalie på kvällen.. jag och matilda hade kul ^^

hahaha, när vi väntade på bussen i skolan så fick matilda en blåtira av eric,, ^^ oh jag , jag blev putt och  jag ramla åhh.. det var inte kul ;o 2 gånger blev jag putt ner i snön, sen skulle jag sparka eric, men då halkade jag oh satte mig på röven.. ._. ONT !

 

idag så har jag sovit, och jag ska sova mer. jag är trött.

jag vill att det ska vara kväll, då ska jag se på ace ventura! ;p

det är kul ;) <3

 

nu ska jag försöka dra mig från datorn lite, ;p nej, jag skoja bara. det ska jag inte! ;D <3

Presentation

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
        1 2
3
4 5 6 7 8 9 10
11 12
13
14
15
16 17
18 19 20 21 22 23
24
25
26
27
28 29 30 31
<<< Januari 2010 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards