vickkann

Alla inlägg den 18 januari 2010

Av vickan radovanovic - 18 januari 2010 21:25

~ jag tror.. ehm.. jag tror jag älskar dig.

jag kom på mig själv i skolan idag. jag hade lovat mig själv.

men det tog ett tag, innan jag kom på mig själv.. bara sittaoh titta genom fönstret.

jag vet inte vrf. men när du kollade på mig.

jag kom lix på mig sj. och kollade bort , snabbt!

men när jag vände bort mig huvud.

det var som om, jag rös i hela kroppen när du kollade på mig.

jag blev så glad.

jag har aldrig blivit såhär , när någon har kollat på mig.

jag vet inte.. det är någon konstig känsla jag får

när jag ser dig komma i korridoren.. som om jag är sjuk.

jag är galen.. antingen galen eller bara töntig.

men, jag älskar känslan.

åh.. jag blir så sur. jag vet inte varför..

men jag är sur på dig.. ;o

haha.. jo jag vet nog varför.. men jag kan inte vara sur på dig..

men jag tror fan, jag tror att jag älskar dig!

det är du som gör mig,. ååhh galen..

så jävla galen glad!

fyfan.. jag tror jag älskar dig! <3


  

Av vickan radovanovic - 18 januari 2010 18:53

Ja, alla verkar vara på toppen humör... oh det är jag med! (a)

jag är jätte glad, och på topp. jag vet inte vrf, men jag har vart det hela dan (y)

matilda, jaa hon ÄLSKAR SNÖ (; ni ska bah veta, hon kan inte hålla sig undan ;p

 

nu sitter jag och kollar på Johan Falk som gick igår. (;

åh, jag gillar de (;

 

 

Pilus, Vikus och Anus.. vi är bäst, (L)

 

kyss ;*

Presentation

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
        1 2
3
4 5 6 7 8 9 10
11 12
13
14
15
16 17
18 19 20 21 22 23
24
25
26
27
28 29 30 31
<<< Januari 2010 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards