vickkann

Alla inlägg den 10 januari 2010

Av vickan radovanovic - 10 januari 2010 19:53

           

förlåt för samma bild två gånger på kort tid!

eh, jag är trött.. ligger och funderar på om jag ska ta och sova 

snart. jag vetjagvet..klockan är bara åtta!

men jag har inte sovit bra inatt.. dessutom är det 

skola imorgon också.. då får jag träffa många underbara

vänner igen (y)

mina lilla kukkelimukk tex, ;D 'matilda' (: <3

hö, jag ligger i sängen just nu.. gissa vem som ligger 

och tar ALL plats.. och putter hela tiden!

jo tack, min hund! ;o visst det är mysigt när hon ligger i min säng

men nu är hon jobbig.. -_- aja.

man får väll stå ut? 

jag gör många saker just nu, för jag sitter också

och dreglar över JEREMY (A) 

HIHI, ni får tyycka vad ni vill. men jag är beroende va honom! ^^

visst, han kanske inte alls är som Robert Pattinson, 

det kommer jag aldrig säga, men nu är det så att

Jeremy, han är åhh.. jag vet inte. 

aja, nu tror jag inte ni vill läsa mer?

för det blev ett ganska långt inlägg nu, det var inte meningen. ;b

 

 

puss!     

Av vickan radovanovic - 10 januari 2010 17:03

åh, ni vet inte hur det är. men jag är kär, jag är jätte kär! kolla leendet, ögonen.. allt jag är så kär! (:

Jeremy Sumpter, han är allt! jag,åh..

hihihi, han är min! (L) hihi , so don't pilla! ;D han är min sådetså! ^^

 

Jeremy Sumpter (L) Vickan Radovanovic, (a)



kolla vad fin han är! ;*  

Presentation

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
        1 2
3
4 5 6 7 8 9 10
11 12
13
14
15
16 17
18 19 20 21 22 23
24
25
26
27
28 29 30 31
<<< Januari 2010 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards