vickkann

Alla inlägg den 12 januari 2010

Av vickan radovanovic - 12 januari 2010 21:59

jag orkar inte ladda upp bild nu.

jag har precis lagt mig i sängen.. fryyser! :(

jag har tränat idag, fan vad skönt det va, det behövdes kan man säga!

men jag frööööössss.

mina tår var iiiiss! ;o dom var borta ett tag också.

tror dom ville bort från det kalla.. så dom drog till Grekland ett tag! (Y)

 

dagen har vart grymt bra!

matilda och jag har skrattat ovanligt mkt. som på fritidsgårn, jag anna och matilda hade jäättte kul.!

sen på elevensval 'bild' så hade jag, matilda, nathalie, sven, eric , marcus och filip, ARTHUR jätte kul!

och konfirmationen, ;p

haha, jag hade ju världens chans. så jag var tvungen, jag drog bort stolen från matilda när hon skulle sätta sig ner.

hahaha! jag skratta så mkt , så jag slog i huvet i lampan! ^^

haha. rolig dag som sagt .

 

nu ska jag faktiskt, faktiskt sova.

man får hoppas att morgondan blir lika rolig!(a)

 

-----

kyss!

Presentation

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
        1 2
3
4 5 6 7 8 9 10
11 12
13
14
15
16 17
18 19 20 21 22 23
24
25
26
27
28 29 30 31
<<< Januari 2010 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards