vickkann

Alla inlägg den 8 januari 2010

Av vickan radovanovic - 8 januari 2010 21:54

ska man kolla på let's dance i år ? ;o tv;n har stått på med let's dance sen klockan åtta, jag kollade i kanske 1 minut, sen satte jag mig vid datorn för jag inte orkade med det. men det har stått på hela tiden, så jag har ju kollat lite då och då ;p men kanske högst 1 hel dans? ;D haha! ^^ 

 

jag sitter hos pappa, en fredagskväll och har jätte tråkigt :/ simon underhåller mig, (: men ni får också underhålla mig lite (A)

för jag har  jätte tråkigt, verkligen jätte tråkigt! :o <3

 

kyss! ;*

Av vickan radovanovic - 8 januari 2010 18:09

jag och emma har vart ute och gått idag (y)

det var jätte JÄTTE skönt, vi gick från nossebro och tillbaka, vi pratade och hade skojj ;D <3

det var faktiskt inte så kallt.. som jag trodde det skulle va.. men jag frös inte ;D  nu sitter jag med datorn i knät hos min pappa. och sitter och funderar om man ska kolla på let's dance ikväll. Vi får väll se ;o

vilka ska kolla ? (a' 

 

på måndag börjar vi skolan, kommer nog bli okej ändå , man får ju träffa matilda , (L)

 

aja, nu ska jag försöka kolla färdigt på mitt program här vavavavav :D

 

kyssar! :*

  

Presentation

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
        1 2
3
4 5 6 7 8 9 10
11 12
13
14
15
16 17
18 19 20 21 22 23
24
25
26
27
28 29 30 31
<<< Januari 2010 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards